Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Απο σήμερα μην μου ξαναπή κανένας να μην γράφεις greeklish




Ο πρωθυπουργός μας και όλοι οι έλληνες πολιτικοί όταν βρίσκονται στο εξωτερικό ακόμα και μέσα στην ελλάδα στις συζητήσεις τους δεν μιλάνε ελληνικά. 

η τηλεόραση ειναι όλο 



τούρκικα και βραζιλιάνικα (μόνο η μαγειρική έμεινε δεν ξέρω για πόσο ακόμα) για να πάω στο νοσοκομείο να πω μια καλημέρα θέλουν 5 euro . 

Οι ειδήσεις ασχολούνται μόνο με το πώς και πότε θα μας @αμίσουν . 

Εγώ είμαι στο καθημερινό τρέξιμο να να πληρώσω λογαριασμούς φόρους παράβολα να θεωρήσω ότι άδεια η χαρτί έχω. 

Το καθένα ξεχωριστά και σε διαφορετική ημερομηνία, όλα χρειάζονται χαρτόσημα και παράβολα. τρέξιμο τρέξιμο τρέξιμο. 

Με φορολογούν όχι γιατί εβγαλα λεφτά από την εργασία μου αλλά γιατί ζώ στην ελλάδα (ellada) …γιατί πρέπει να το παίξω ελληναράς (ellhnaras)  


Αυτό δε σημαίνει ότι η Ελληνική γλώσσα δεν είναι σημαντική. 

Ιδιαίτερα ότι τα γράμματα αντιστοιχούν σε αριθμούς είναι τεκμηριωμένο από τον Πυθαγόρα μέχρι τους σημαντικότερους αναλυτές και επιστήμονες παγκοσμίως. εγώ sas sixathika ai sixtir