Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Κατά των κυκλοφοριακών μέτρων οι καταστηματάρχες


Οι νέες ρυθμίσεις στη Δημητριάδος μάς οδηγούν σε λουκέτα υποστηρίζουν
Τη μελέτη σκοπιμότητας που εκπονήθηκε προκειμένου να αποφασιστούν οι νέες ρυθμίσεις για την κυκλοφορία στην οδό Δημητριάδος κυρίως και κατά δεύτερο λόγο στην οδό Ιάσονος θα ζητήσει σήμερα ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου που τις τελευταίες μέρες έχει γίνει αποδέκτης έντονων διαμαρτυριών από τα μέλη του για τον

προγραμματισμό του Δήμου Βόλου. Χθες σε έκτακτη συνεδρίαση της Διοίκησης του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, όπου συζητήθηκε το θέμα, αποφασίστηκε όπως σήμερα ζητηθούν και εγγράφως οι προτάσεις που έχει επεξεργαστεί ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος προκειμένου πλέον επί συγκεκριμένων ρυθμίσεων να τοποθετηθεί ο Σύλλογος. Τα περισσότερα μέλη της Διοίκησης χθες εξέφρασαν την έντονη δυσφορία τους καθώς όπως τόνισαν για ένα τόσο σημαντικό θέμα που αφορά εν πολλοίς τη λειτουργία της πόλης δεν υπήρξε καμία ενημέρωση σε θεσμικό επίπεδο παρά τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας μέσω του τοπικού Τύπου. «Δεν είμαστε κατά των αλλαγών αρκεί όμως να πρόκειται για προτάσεις και παρεμβάσεις που θα κάνουν πράγματι πιο λειτουργική την πόλη και θα βοηθήσουν εξίσου την εμπορική αγορά που περνά δύσκολες ώρες και είναι γνωστό αυτό εξαιτίας της οικονομικής κρίσης» επεσήμανε ο πρόεδρος του ΕΣΒΝ Κώστας Τσέλιος. Το Δ.Σ. του ΕΣΒΝ σήμερα κιόλας θα αποστείλει επιστολή προς τη Δημοτική Αρχή με την οποία και θα ζητείται αναλυτική ενημέρωση επί των ρυθμίσεων αλλά και οι μελέτες που επιβάλλουν αυτές τις ρυθμίσεις, όπως π.χ. την τοποθέτηση κορυνών στην οδό Δημητριάδος ή παρεμβάσεις στην οδό Σπυρίδη έτσι ώστε έπειτα να ακολουθήσει νέα συνεδρίαση όπου η Διοίκηση θα καταθέσει τις δικές της προτάσεις. «Σε τόσο σοβαρά ζητήματα θα πρέπει να προηγείται διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς» σημείωσε επίσης ο κ. Τσέλιος. Σημειώνεται ότι οι αντιδράσεις του εμπορικού κόσμου εστιάζονται κυρίως στην απόφαση να τοποθετηθούν κορύνες στο νότιο τμήμα της οδού Δημητριάδος, αλλά και η μετατροπή Σπυρίδη σε πεζόδρομο και μετατροπή Σωκράτους (από Καρτάλη έως Σπυρίδη) σε πεζόδρομο.